reklama

Piešťanské ego

Čo sa to v tom kúpeľnom meste deje? Moja láska z detstva bola zničená. Tajne som miloval lego. Dnes, ďakujem, neprosím, radšej Merkúr. Prečo? Dávilo, dávi a bude ma dáviť pri nasledujúcich riadkoch. Vlastne vydávil by som i vydávené.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niekto ma veľké ego, niekto sumu na účte, niekto korupčný denníček, niekto nádory, niekto bolesti. Niekto je odvolaný, niekto priviazaný, niekto kričí, niekto si o sebe myslí, že je umelec, niekto sa vyjadruje ako posledný mohykán prasačích xsichtov z Orwellovskej farmy. Hocijaký mentálne postihnutý opočlovek je pri dotyčnom elegantne ba priam oxfordsky vzdelaný a pokorou žiariaci chlapík s členstvom v medzinárodnom spoločenstve Mensa. A chúďa pani na smrteľnej posteli a jej nešťastný zronený manžel? Že lekárka sa bráni, že onkologickej pacientke poskytli riadnu zdravotnú starostlivosť a že neporušili ani jej ľudskú dôstojnosť? Citujem pani lekárku Mengele z Piešťanskej nemocnice: „Ja by som povedala, že kričať môže, má také ochorenie aj psychické aj somatické, je, bohužiaľ, v cudzom prostredí.“ Nechcite vedieť, čo by som jej povedal ja. Aké ochorenie psychické aj somatické má alebo ešte len by mala. Toho slobodného umelca na ňu poslať, aj na jej mater.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno toho, ktorý trpí udalosťou roka. Ktorý trpí zmenami v hlave MEGA LEGA k spokojnosti všetkých dizajnérov tejto primitívnej skladačky ľudskej osobnosti pripomínajúcu chátrajúcu psychiatrickú liečebňu. Schizofrenik hlásajúci mier, ktorý miesto slov vypúšťa z dutiny ústnej výkaly hromadného ničenia. Že by jeho vyhrážky boli len múdrosťami nesúcimi sa vo filozofii motta "Žijeme len raz"? Samotné CTčko je teraz najnovšie, najlepšie, najmodernejšie. A najväčšie NAJ? NAJPaškovejšie. Ba čo viac, funkčné zmeny. A ba, vraj sa nabalil len na sadení repu olejného. Vivat demokracia a slobodný prejav monštróznych chudáckych hlupákov. Uvidíme čo bude ďalej. Ja budem len veriť - všetko zlé sa na dobré raz obráti. Termálna voda z Piešťan spôsobila, že sa pohli aspoň lady v parlamente. Zuzka padla, Paľko padol, ja som padol dole hudbou - plný smútku a rozhorčenia do záchvatov hnevu a agresie. Nuž, každý pohár raz pretečie. Ospravedlňte prosím moje slová - je zo mňa Duplo LEGO. To veľké, pre batoľatá.

Michal Medňanský

Michal Medňanský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek so všetkým čo k človečenstvu patrí. Snažím sa žiť dobro a hľadať pravdu (duchovnú i svetskú). Dôležitá je pre mňa cesta nie cieľ.Verím, že všetky krízy a úroveň našej krajiny je len odrazom morálnych hodnôt jedincov v spoločnosti. Milujem umenie a kultúru a pokladám ju za nosný pilier spoločenstva.Momentálne študujem na Žilinskej univerzite v Žiline- Prečo nie? (Why not?) -- Všetko je skúsenosť -- Veriť je viac ako vedieť -- Urob z ničoho niečo - Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu